Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~telemaniak | użytkownik

imię i nazwiskoMonika Bugara adresCzęstochowa zarejestrowany16.06.2011 @19:34:34 ostatnio na stronie17.07.2017 @18:03:28

Jest możliwość zamawiania u mnie prac .Tematyka jak i technika dowolna .Zainteresowanych zapraszam .Pozdrawiam ;]
Mój deviantart http://telemaniakk.deviantart.com/?rnrd=36012
moje konto na yt , http://www.youtube.com/watch?v=Pi1pPKrCets jeden z filmików z wip ,pracy ;], fb https://www.facebook.com/pages/Telemaniak/150420548439902?ref=hl
http://www.wydawnictwotcd.pl/?p=2134

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu37915212
digarty193 komentarze2657 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Stjarna    13.05.2013 @17:08:35
dzieki
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~boromir8    05.05.2013 @03:25:47
Nie ma sprawy ;P Jak się tak przyglądam jeszcze Twojej pracy, to koleś z lewej przypomina mi dorosłą wersję Ciela z Kuroshita xD
~boromir8    04.05.2013 @23:14:50
Tak jeszcze miałam się Ciebie zapytać, gdyż bardzo mnie to ciekawi Jeśli chodzi o rysunek Luffy'ego, to to jest Twój pomysł, czy rysowałaś go jakiejś gotowej grafiki?
~anikakinka    04.05.2013 @23:09:59
dzięki : )
~boromir8    04.05.2013 @22:31:11
Dzięki Raczej nie planuję, to taki jednorazowy wytwór mojej wyobraźni xD Generalnie słaba jestem w scenariuszach więc na razie zostanie anonimowym, przypadkowym chłopkiem ;P No chyba, że masz dla niego jakąś ciekawą historię xd Wiesz, nigdy nic nie wiadomo ;P
~Magude    04.05.2013 @15:37:27
http://nyanyan.pl/obrazek.php?144512

Pytał się ciebie o zgodę ???
_______
Ja już mam 20 lat! >.> ;-;
~Klaudersik    04.05.2013 @15:09:45
dziekuje te Twoja prace nową widzialam na ArtAtte i tam ocenilam
~Rocket02    03.05.2013 @17:54:23
Rysuj tak dalej to się zastanowię Moniko...:P
~catkot18    02.05.2013 @00:33:24
dziękuje
~eMixX    01.05.2013 @23:43:18
Hahahah, też właśnie nie oglądam, ta kreska mnie najbardziej tam odrzucała, ale twój rysunek jest naprawdę zacny! *U*
~dziadowski    01.05.2013 @21:15:23
dzięki, liczyłem, że sie sprzeda jako prezent komunijny
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~Magude    01.05.2013 @13:18:25
Jakich kredek używasz ?
_______
Ja już mam 20 lat! >.> ;-;
~zetcom    30.04.2013 @23:32:04
również dziękuję i pozdrawiam.
~katharina182    30.04.2013 @18:37:19
bardzo fajna galeria, aż zazdroszczę talentu;p będę obserwować dalszy twór rozwój pozdrawiam;p
~Rocket02    30.04.2013 @12:26:43
Proszę...
~Kilimas    27.04.2013 @09:44:32
Dziękuję
~dziadowski    23.04.2013 @21:56:49
Dzięki, muszę zrobić coś z jego twarzą,
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~wisior    20.04.2013 @15:52:31
tenkju
~Sylfa    06.04.2013 @11:35:01
Nie dziękuj mi tylko sobie że jesteś zajebista
~boromir8    02.04.2013 @15:51:21
Dzięki ^3^
~boombox    02.04.2013 @14:36:34
Dziękuję, na następny raz będę pamiętać.
~dziadowski    01.04.2013 @12:57:56
dzięki
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~wysek    31.03.2013 @16:48:09
dzięki
z chęcią obserwuję talenty)

Pozdrawiam Gorąco. Wesołych świąt
~monis27    30.03.2013 @18:00:51
dziękuje bardzo również życzę wesołych świąt
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt